Site icon VolvoBlog.pl – nieoficjalny blog o Volvo

Akcja serwisowa Volvo

W zeszłym tygodniu Volvo Auto Polska sp. z o.o wysłało powiadomienie do UOKiK-u (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów), że cztery modele spośród oferty szwedzkiego producenta – S80, V70, XC70 i XC60 z rocznika 2007-2009, posiadają wady konstrukcyjne, które mogą okazać się niebezpieczne dla kierowców.

Powyższa akcja serwisowa jest drugim cyklem kampanii, zapoczątkowanej jeszcze w październiku tego roku. Powodem, dla którego niektórzy użytkownicy samochodów VOLVO S80, V70, XC70 i XC60 są wezwani na kontrolę jest wadliwa rolka napinacza paska klinowego, która szybko ulec może zużyciu i powodować głośną pracę.

W niektórych przypadkach usterka ta może spowodować wyślizgnięcie paska klinowego z napinacza i gwałtowną utratę wspomagania kierownicy. Awaria może dać o sobie znać w najmniej spodziewanym momencie, i ten element zaskoczenia może być przyczyną niebezpiecznych zachowań na drodze.

Na rynku polskim II cyklem kampanii objętych jest 968 samochodów. Lista numerów VIN dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Według zapewnień Volvo Auto Polska sp. z o.o, wszyscy właściciele samochodów wymienionych na liście zostaną poinformowani o usterce i akcji serwisowej listownie i zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi, aby wyeliminować wspomniany problem.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volvo Auto Polska sp. z o.o. (adres: ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa; tel.: 22 566 28 00, fax.: 22 566 28 88).

Exit mobile version