Ogłoszono, że polski oddział Volvo zajął pierwsze miejsce pod względem ilości sprzedaży aut w segmencie Premium. W okresie od stycznia do lipca bieżącego roku wg dostarczonych danych, sprzedaliśmy 2762 egzemplarzy nowych samochodów.

Dane pochodzą z Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA i opierają się na liczbie rejestracji nowych aut, zarówno tych osobowych jak i ciężarowych. Znaczy to, że marka Volvo posiada już ponad 25% udziałów w segmencie aut Premium, w skład którego wchodzą również BMW, Audi i Mercedes.

Jeśli porównany ilość aut tej marki sprzedanych w poprzednim roku, to Volvo zaliczyło wzrost aż o 8%.

Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Dzięki temu zajęliśmy, od stycznia do lipca 2010, 1 miejsce w segmencie Premium. Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie Premium na poziomie 25 proc. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 roku, ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60. – jak powiedział Dyrektor marketingu z Volvo Auto Polska.

Szacuje się, że owy wzrost spowodowany jest dobrym wynikiem sprzedaży modelu XC60 oraz wciąż rosnącej popularności taki modeli Volvo jak S40 i V50.

Digiqole ad

Inne wpisy

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *