Klasa Premium to rynek wymagający, który rządzi się swoimi prawami. Ostatnimi czasy segment samochodów luksusowych notuje spadki, i właśnie w tej tendencji dobrze radzi sobie Volvo, które objęło pozycję lidera sprzedaży samochodów klasy premium w Polsce.

Jak pokazują statystyki Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) w 2011 roku aż 4954 nowe modele marki Volvo znalazło swoich nabywców. Jest to wynik najlepszy w Polsce, jednak statystyki te oznaczają, że sprzedaż spadła o 2,6 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według szefostwa polskiego oddziału marki uważają, że znakomite rezultaty Volvo są wynikiem dobrej sprzedaży modelu XC60 oraz umiejętnego wprowadzenia na rynek w 2011 roku, nowego Volvo S60 i V60.

Volvo to jedna z tych firm, która na samym szczycie stawia dobre relacje z partnerami biznesowymi. Podejście tego typu przynosi efekty, co widać chociażby w corocznym badaniu satysfakcji dealerów samochodowych. Tegoroczna edycja zakończyła się tak samo jak poprzednia, a więc zwycięstwem Volvo. Szwedzkiemu producentowi udało się to jako pierwszemu w historii. Volvo zajęło pierwsze miejsce w rankingu głównym badania, a także w 9 kategoriach dodatkowych (na 14 możliwych).

Digiqole ad

Inne wpisy

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *